Tema: Re: Kas issprendė - Skype visą laiką online?
Autorius: Bronco
Data: 2014-08-06 22:47:52
On 2014-08-06 09:10, Vytook's wrote:
> Jau kažkas čia buvo minėjes tą problemą, tik nzn ar išsprendė.
> Skype išjungtas VISUR, bet vistiek useris rodomas online.
> Bandžiau šitą sprendimą: http://community.skype.com/t5/Android/Help-Skype-Always-Online-on-Android-Tablet/m-p/2563451#M36830 padėjo, bet tik po to, kai nukilinau background procesą.
> O kaip pas jus?

Paskutiniu metu su tuo skype tiek daug bug'ų, jog jau nusibodo į tai
gilintis. MS nusipirko gerą daiktą ir jį sugadino. Kaip dabar ten
vaikšto tos žinutės, kada jos ateina, o kada ne, ir kodėl kas antras
skype kontaktas pranyksta vos jam parašius žinutę, aš jau pavargau
aiškintis :) O kai pareina žmogaus mėnesio senumo žinutės, nors su juo
kalbėjai tuo pačiu skype prieš savaitę, tai iš viso būna jokinga :)