Tema: Re: SIM internetui
Autorius: Shadowed
Data: 2014-08-05 15:50:00
Tai va ir sakau kad 64kb liudnai... as ne pries ribojima bet netgi DSLas
buvo ar ne 144 kbps ?

"Nevkurse"  parašė naujienų news:lrqhji$gra$1@trimpas.omnitel.net...

Yra veikeju, per nakti sugebanciu parsiurbt po 30GB, per 3g. Paleisk
neribotai visa para visiems - tikrai atsiras vietu, kur 'paguldys' tinkla.
Operatorius gaus kruvas skundu del keliu heavy useriu, o naudos is to -
jokios. Del to ir limitai sudeti. Tik Omnio 64kb biski liudnokai atodo :)