Tema: Re: G3 vs Z2
Autorius: Velkam
Data: 2014-08-05 09:14:00
Irgi ta pati dilema :) Samsungo su ju update politika jau nebenoriu, Sony
kazkaip niekada nezavejo nes vis sugebedavo padaryti kokiu nors nesamoniu su
kiekvienu modeliu, HTC nezavi del remonto sudetingumo. Tai lieka netiek ir
daug variantu. Pagrindinis pretendentas G3, aisku ekrana galejo ir
paprastesni ideti, bet is principo solidus aparatas visomis prasmemis, aisku
perfomance nukrenta gal kokiu 10% del ekrano, taciau batereika laiko
pakankamai gerai. Bet is esmes siandien ryte apsisprendziau ir uzsakiau one
plus one 64GB is cia:
http://www.aliexpress.com/store/product/Original-OnePlus-One-Plus-One-1-Phone-64GB-4G-LTE-FDD-5-5-Inch-Android-4/603269_1939506316.html
Garantuoja kad nebus mokesciu gali atsiusti per DHL is UK. Pagrindiniai
kriterijai kad kaina gausis kazkas apie 1250Lt, hardwaras apart ekrano
neblogesnis nei G3, pora minusu palyginus su G3 kad batareika nesikeicia,
kiek didesnis ir nera sd korteliu, taciau didelis pliusas cyanogenmod, taigi
bus palaikomas ir atnaujinamas ne prasciau nei nexus.