Tema: Re: Smartfonas uz 1,5 KLTL
Autorius: Korke
Data: 2014-07-16 13:43:42
ponai, itariu ne taip buvau suprastas, as ne apie kieki appsu. Nors tie
patys daznai naudojami, kaip m.parking, dar neisbandytas m.ticket nera ant
wp8, bet ir tie patys linked'in'o, to paties fb realizacijos. Dar su
browsinimu saitu su wp8 browseriais, tiek gimtuoju tiek UC kokiu irgi
uzpypina...taip, gal saitas ten koks gudrai flashinis html5'inis, bet man
kai ir px tas, nes ant androidinio viskas ok. Beto, megstu widget'us, megstu
desktopa pasidelioti/pasimod'inti kaip noriu, o ne vien bus laimingam su
galimybe uzsidet foto kaip background'a. Tas pats garso reguliavimas tik
"visas kartu" ..nu tu blt...

Pries kamera, korpusa tai tik kepure tegaliu nukelt, aisku to
ilgesiuos...bet pasiziurejau kiek as ten fotkinau su juo fotkiu kurias
norejau pasilikt atminciai tai ne tiek jau ir daug, beto compact muiline
salia tada budavo.