Tema: Re: Kiek turite laisvos vietos /system?
Autorius: Darius
Data: 2014-06-13 10:37:15
Aciu, cia jau kazkas tokio, ko ieskau.

>Sony Xperia U (ICS, 4.04)
>system - 1007,9 Mb, free - 485,4 Mb

Lyginant su situo, tai pas mane labai uzkista. Turiu itarima, kad reikejo
formatuoti visa vidine atminti, kai rasiau firmwara. Nors, kai ziuriu,
kokie ten failai tame /system vieta naudoja, tai lyg ir nieko nereikalingo
nematau. Kur ten atrinksi, kuris ten reikalingas, kuris ne...

Mane domina butent /system, supratai teisingai. /data nedomina, ten
vietos pakankamai.

Wipinti /system gamyklinis recovery neduoda, nera tokio menu punkto.
Tubrut belieka formatuoti flashinant su Odin. Dar yra skriptai parasyti,
..zip is recovery paleidziami, bet nezinau, ar jie patikimi.