Tema: Re: Q del Nokia Lumia
Autorius: Ostapas
Data: 2014-05-02 15:44:54
kaip ir norėčiau pritart.
Ilgoką laiką vaikščiojau su Lumia 800, po jos dužimo su 820. dabar
aplinkybių verčiamas tampausi iPhone 4S, prieš Lumias buvo keli
gandroidiniai aliofonai. kažkaip asmeniškai man wp labiausiai prilipo - nors
iPhone ir smagus visai, bet kažkaip... nedžiugina (gal subjektyvu čia, xz)
:/
Su WP8.1 iš vis ažūrai-šokoledai turėtų būt. Tada jaučiu vėl teks padėt ant
aplink developinamų appsų, į aifoną kišt pildyką ir palikt dulkėt stalčiuj.