Tema: Re: Kaip apgauti Google Play Store?
Autorius: Rimas
Data: 2014-04-24 09:23:31
2014.04.24 02:26, Bronco rašė:

> Pamėgink, papasakosi. Man kol kas nebuvo reikalo šito modulio
> išbandyti. O šiaip, tas Xposed labai neblogas dalykas ir tikrai visai
> naudingų "ūkyje" modulių yra :)

Jap. iš mano patirties (su nexus 4) tai užtenka xposed + gravitybox +
gel settings Ir nereikia jokių rom, kernel ir pan. Kiek teko kernel
bandyt, tai visad grįždavau prie stock, nors xda ten klykauja, wow koks
ten super duper kokio faux, ar franco ar dar koks kernel ir pan. O
pasinaudoju ilgiau, tai tas išlenda, tai anas ir supranti, kad nx tie
kernel ir rom. Nexusui bent jau.