Tema: Re: kieciausias androidinis tlf ?
Autorius: kaiser
Data: 2014-04-18 09:29:21
Nežinau kokius ten vinis kartu su telefonais kišenėse nešiojat ;) Aš
visada vieną kelnių kišenę paskiriu telefonui ir į ją daugiau nieko
nededu. Vienintelis SXS turėjo gamyklinę plėvelę, Desire/SGS2/N4
nešiojami be jokių celofanų/gandonų ir visi (išskirus vis dar turimą N4)
parduoti be pastebimų ekrano subraižymų. SGS2 tik dešova plastmasinė
nugarėlė pasitrynė tose vietose, kurios atsiremia į stalą ir pan. O
šiaip kiekvienas buvo ir nukritęs it t.t.

--
kaiser