Tema: Re: Perku Nexus 7 2013
Autorius: Rimas
Data: 2014-04-12 07:55:15
On 2014-04-12 06:11, Bronco wrote:

>Net jei kalbi apie WiFi 16GB versiją, tai sunkiai už tiek rasi pirkti. O
>jei staiga rasi už tiek, tai gali tikėtis visokių slaptų defektų tame
>įrenginyje, nes nelogiška, jog kažkas, visai neseniai nusipirkęs puikų
>įrenginį, be abejo, dar ir dėklą jam, staiga parduos jį 30-40% pigiau.
>Bent jau aš įtariai pažiūrėčiau, jei kas tokį už 400-500 pardavinėtų. IMHO.

Visko aisku gali buti, bet kaip sakiau, dabar nauji jau shopuose yra po
 700-750lt, tai jei zmogus nori parduot, (atsibodo, per mazas, dar kas), nu
 tai kiek jis gali gaut. Tuos pacius 500. Gal biski daugiau, jei tures
 normalia garantija (visokie usa var manes nedomina). Realiai tai eiciau ir
 pirkciau nauja, ne karve kainuoja, tik va noreciau, kad butu 8". Kitas var
 yra tab 3 8.0 - bet blogesnis ekranas, letesnis biski ir samsungas su savo
 nesamonem suinstaliuotom. O su rom knistis nenoriu, uztenka jau su tab 2
 prisizaidziu.