Tema: Re: Omnitel 4G telefone (Vilnius)
Autorius: skaitytojas
Data: 2014-03-16 23:34:56
o kaip jums patalpose ar traukia 4g? Pas mane namie senamiestyje netraukia.
Lauke viskas ciki. Lauke beje traukia net Vilniaus raj. prie Skaidiskiu. Tik
kad maza naudos is to 4G, pakol duomenu limitai egzistuoja.
Beje, pabandymui buvau 4G  rezime palikes valandai gal ar pusantros. Tai
budejimo rezime, nieko nedarant, akumas per 20proc. nukrito. Cia HTC One.