Tema: Re: Xperia X10 kodas
Autorius: Veritas
Data: 2012-03-30 23:07:30
tai su setool logais gausis ar gaunasi po kokiu 40-50lt? 10 logu vienam full
atrisimui,30 logu 90$ ,ar ne taip?

"Kurmis"  wrote in message news:jl52pj$3h6$1@trimpas.omnitel.net...

cia kaina abiem?
nes brandinama mintis aktyvuotis turima setool box'a ir nekankinti zmoniu su
savo abstrakcijom, bo po pem litu su tarpininkais ar be ju, kazkaip vienodai
visi gieda.
netolimoj ateityje bus dar du ar trys rageliai, taigi mano verkslenimas
nebaigtinis reikalas.
ar bus tiek kantrybes?

--
Kurmis