Tema: Re: U8800pro nauji ROM
Autorius: ManXP
Data: 2012-03-27 20:53:58
MIUI (senesnio, su Android 2.x) nebandziau vien del interfeiso. Zudo jis
mane...

"PxYra"  wrote in message news:jkslev$ttd$1@trimpas.omnitel.net...

isleido pora updeitu ir full installa nauja tam Kalo ROM, bicas nesnaudzia,
bugus fixina, bandysiu vakare
dar galvoju kuri rinktis pabandymui MIUI ar Aurora su 4.0.3 androidu...
MIUI kiek skaitineju lyg letokas ir bugu neisgaudo ...