Tema: Re: Kam patiko lietuviska androidine klaviatura
Autorius: Caponi
Data: 2012-03-26 12:10:29
Bet tai man patinka logika - yra softas, jis oficialiai imamas is marketo, kazkokis saitukas sugalvojo padaryt rinkimus ir siulo prabalsuot, ka is idejos tikrai butu galima siuo atveju padaryt, ale pabandzius - ismeta pasiulyma i kazkoki facebooka registruotis - aina jie nx. Jei rimtai, tai as niekaip nesuprantu tos facebookizacijos mados kiekvienoj pakampej. Kaip neturinciu ka veikt personu pliurpimo priemone ir like spaudinejimo aparatas tegu ta snukiaknyge gyvuoja, man dzin, bet va nx viska per ja daryt? Ar cia gal tingejimas pasireiskia, kad nereikia paciam nieko kurt ir daryt, o galima pasinaudot gatavais facebooko forumiukais ir "like" sistemom balsavimams?

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi