Tema: Re: Android ir klava
Autorius: padugne
Data: 2012-03-22 22:59:48
On Thu, 22 Mar 2012 21:34:27 +0200, Rimas wrote:

> Hm. Atsidariau default naršyklę. Spaudžiu home, dingsta. Atsidarau
> (baisiai visų atsiprašau, kad pas mane lietuviškai viskas) užduočių
> tvarkyklė -> aktyvios programos -> sėdi gražuolė ir skaičiuoja ram po
> biškį (aukštyn - žemyn - jau 17min taip) ir neišsijungia (cpu 0%).

O tai kaip esant 0% CPU apkrovimui ji ten dar gali ka "skaiciuot"? Jei ka
nors veikia, tai CPU bus ne 0%.
Ka sako suminis CPU laikas? Nes jei taskas ka nors daro, tai turi tikset
toliau. Tik atsargiai su "gimtaja uzduociu tvarkykle", jos rodomas laikas
yra ne sunaudotas laikas, o tiesiog laikas nuo pirmo appso paleidimo.

> Ten kur procesai - jinai prie tų į talpyklą įrašytų foninių procesų sėdi
> - kaip ir viskas ok.
>
> Tik va, kodėl jei išjungi su back, ji mygom dingsta iš tų "aktyvios
> programos", o su home - ne? Taip turi būt?

Viskas priklauso nuo to, ka tos "aktyvios programos" tavo uzduociu
tvarkykleje simbolizuoja.

--
kthxbai.