Tema: Re: q: SG S2 ir root?
Autorius: Saulius
Data: 2012-03-14 21:26:37
   Sveikas,

   Aš dariau pagal šitą
http://4pda.ru/forum/index.php?showtopic=236715&st=540#entry10043481 .
Pagrindinis tikslas buvo root'as (visokiem Titaniumam), CWM (backup'am)
ir geresnis kernelis. Visa tai pasidaro be tos atsirandančios varnelės,
kad tu "nelegalas". Pačią varnelę galima nuimti užtrumpinus duomenų
laidą (tikslias instrukcijas gali rasti ten pat).

   Jeigu keisi visą ROM'ą, jau tikriausiai ta "varnelė" atsiras. IMHO,
man pačiam CM nepatiko. Taip, kai kurias vietas galima panaudoti
(screensaver'ius ar dar ką nors), bet visumoje ten "kažkoks geek'iškas
perebor". Bet tai tik mano nuomonė (dėl skonio nesiginčyjama ;-) ).
Anyway, rekomenduoju gerai pagalvoti, ar tikrai tau reikia CM. Jį
paprastai deda, kur reikia greičio, o ant SGS2 jis ir taip pakankamas...

   Geriau klausk konkrečiau, kas tau nepatiko, ir gal kas patars kaip
būtent tai pataisyti. Nes dabara kaip naujokas atrodai keistokai -
susimesti "pačią naujausią" nesvarbu kodėl.

   Sėkmės,
   Saulius