Tema: Re: shvilpikas-mutantas :)
Autorius: padugne
Data: 2012-03-11 00:48:43
On Sat, 10 Mar 2012 20:14:35 +0200, RolF2 wrote:

> tai prilipink cia ar i binarus, negi daba visi knisim prota asmeniskai

Turbut teks knist.

Ne todel, kad labai istroskes to knisimo, bet todel, kad dabartinis
groundhogo maintaineris noretu isvengt 100 skirtingu groundhogo versiju.
Kai pas ana atsiras laiko tada ziuresim kaip mano mutanta sukergt su
originalia versija. Todel kol kas nededu i viesa vieta nes nenoriu, kad
mutantas placiai pasklistu po ineta.
Bet neziurint i tai manau turiu teise padalint keliems norintiems is po
prekystalio bo neaisku ar anas kada nors atras laiko beigi neaisku, ar
mano nuomone del naudingu appso fyciu apskritai sutaps su jo nuomone.
T.y. ar apskritai gausis "bendras" appsas.

Zodziu siuo atveju bandau buti pusiau nescias :) Jei kas nori pabandyt
(dar toli grazu neisbaigta daigta) ir pazada neuzsiimt placiu skleidimu,
galiu pasakyt kur guli.

--
kthxbai.