Tema: Re: CROSS: reik samsungo galaxy S2 Balto
Autorius: spakainas
Data: 2012-03-10 09:36:46
Tvirtai apsisprendei? Aš irgi buvau kažkada apakintas to amoled
"ryškumo" kol padugnė neapšvietė ir atidžiau nepradėjau domėtis ;] Tuoj
ateis nauja banga HTC one ir sony xperia serijų, bus iš ko rinktis.
Blogiausiu atveju dar ir LG visai neprastų smagumynų siūlo. Xperia S UK
jau pasirodė pas vieną operatorių, neužilgo ir kitur bus.
Jei jau taip zjb yr samsungas, tai gal verta palaukt SGSIII, kuris
turėtų neužilgo būt pristatytas. Nes dabar gaunasi kad dar moki nemažą
kainą už senieną, nes naujųjų pardavime dar nelabai yr, kai tik
pasirodys, SGSII kaina turėtų nukrist. Aš pats kažkaip link sony xperia
ion arba S linkstu.

http://www.gsmarena.com/sony_xperia_ion-4412.php
http://www.gsmarena.com/sony_xperia_s-4369.php
http://www.gsmarena.com/htc_one_x-4320.php