Tema: Re: Req: Dual sim ne pigiausias
Autorius: Bronco
Data: 2012-03-08 16:16:58
On 2012-03-06 16:02, Linas Petkevičius wrote:
> Kas ka galit parekomenduot ar parduot nauja?
>
> Poreikiai:
>
> 2-3 korteles
> Sinchronizacija su Outlook'u
> Mygtukai (nebent labai geras ekranas)
> Neluzti sinchronizuojant daugiau nei 1000 kontaktu ar bent jau tiek
> palaikyti
>

> Reikia kad laikytu ilgai kelionese, tad gali buti ir neismanusis.
>
> Kokie variantai? Reikia naujo.

http://www.gsmarena.com/samsung_c6112-3018.php

Batarkė laiko 4-5 dienas su nedideliu naudojimu. Pilnavertis dviejų
imtuvų Dual Sim aparatas. Modelis ne pirmo šviežumo, bet rasti pirkti
naują, manau, dar įmanoma. Užtat kaina nesikandžios. Visi naujesni
Samsungo Dual Sim'ai man nelimpa, nes beveik visi yra tapšnokliniai su
visomis iš to išplaukiančiomis pasekmėmis. Jei nori ilgai dirbančio
kelionėse aparato, tapšnokliai šiukšlių kibiran eina, arba plytos dydžio
batarkę reik užsimaut.

O dėl sinchronizacijos su Outlook tai pats pasidomėk, man nebuvo
aktualu, tai netikrinau ar įmanoma. Aparatą turiu virš metų, jokių
trūkumų nepastebėjau.

p.s. šitame samsunge kelionėje nereikalingą sim kortą (siųstuvą) galima
išjungti per meniu, tada budėjimo laikas bus dar geresnis.