Tema: Re: NOKIA ir WP naujienos iš Nokia World 2013
Autorius: padugne
Data: 2013-10-24 22:53:50
On Fri, 25 Oct 2013 00:35:07 +1100, Bronco <TRINTI_bronco.mail@gmail.com> wrote:
>Nu va, matai, žmonės net jau pradėję kurti savo namuose "skraidančių
>kvadratų" infrastruktūrą yra pasimetę, o tai ką su robotais jau
>susidėjusiems tada daryt? :))

Atsipalaiduot ir gert arbatą :)

>p.s. man atrodo, jog MS KAŽKĄ su RT vis tiek turės padaryti, nes jiems
>jau beveik nelieka net finansinės nišos rinkoje. Prekyboje pasirodo vis

Tai jau daro, tik ką pervadino į Surface be RT.

>daugiau įrenginių su Win 8.1 (Pro), kurių kaina tokia pati ar beveik
>tokia pati, kaip įrenginių su RT. Kad ir paskutinė pastebėta "netbuko
>reinkarnacija nauju stiliumi":

Didžiausia m$ tragedija tame, kad jei ne senas legacy tai niekam jų
nereikia. Kitaip tariant, šiam momentui gyvena tik iš praeities. O
praeitis pamažėl slysta iš rankų. Vis daugiau žmonių patiems sau
netikėtai suvokia, kad gyvenimas visai be fortkių nėra toks baisus.
Netgi atvirkščiai.

Tas pats RT yra puiki iliustracija. Juk nuo PRO skiriasi tik tuo, kad
nepalaiko seno šlamšto, bet visaip kitaip labiau advanced ir su
mažiau kerpių iš praeities. Bet kadangi senas šlamštas nepasileidžia,
tai argumentų pirkt kaip ir nebelieka galbūt išskyrus kainą. O
pastaroji pagal apibrėžimą negali būti labai konkurencinga.

--
kthxbai.