Tema: Re: Omnitel jau siūlo 4G LTE?
Autorius: panda
Data: 2013-09-06 21:36:57
kol tokioj Lietuvoj LTE uzsikis, praeis ne metai ir ne 2 (net tam LTE
normaliai atsiradus). greitis labai reliatyvus ir priklauso nuo n faktoriu -
tokiu kaip apskritai koks jis ten leidziamas operatoriaus (pradedant nuo
techniniu galimybiu ir baigiant ribojimu useriams)

"Dainiushas"  wrote in message news:l0bs4q$lgr$1@trimpas.omnitel.net...

tai LTE  neužsišiks?

btw, omnio testuotas įspaudė ne kažinką daugiau greičio nei 3G, gal
kokia 50%