Tema: Re: WP pašto klientas
Autorius: Korke
Data: 2013-09-02 17:02:08

"Icetom" <kkkk@kkk.com> wrote in message
news:l01qbp$t3f$1@trimpas.omnitel.net...
> Ir kaip jo negali būti, kai užkrovus pirmą kartą telefoną, reikia
> priskirti outlook.com ar Hotmail pašto adresą ir pan.?  Bei pagrindiniame
> ekrane yra išvesta el. pašto piktograma pagal nutylėjimą.

taigi neivertini aplinkybes svarbiausios....gi kalba apie Dainiusha, su
visom is to sekanciom pasekmemis.
Kagi, skaitau atvertem naujaji epopejos "Dainius ir Acro S" tesini, kuris
vadinsis "As (Dainiushas) ir mano lumia"
Dabar gerbiamieji wp8 developeriai ir naudotojai, pasiruoskite kuo ir kur
uzsirasyti - tuoj prasides pastabeles is "normalaus zmogaus" naudojimosi
nauju daiktu istorijos. (ir aisku nekreipkit demesio I tokius niuansus, kad
didziuma is ju bus su motyvu "blet 2min pasinaudojau ir nesupratau (nes jis
gi etalonas, 1,5min yra max leistina normal - jei ilgiau trunka - viskas,
kalta os architektura, usabilicio nedaziurejimai ir aplink visi kiti tik ne
siauras autoriaus suvokimas)) kaip tai daroma reiskia WP8 gaidys ir turi
buti uzdarytas ir panaikintas nuo Zemes pavirsiaus)