Tema: Re: 3rd Wifi tetheringas, hotspotas
Autorius: PxYra
Data: 2013-08-18 23:17:57
jei nori stabilaus buildo tai imk sita:
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1999454&highlight=frozen+pika
cia bus B930 ir 4.0.4 androidas, sitas neperkraudineja telefono bet,
zaidimai sukasi prasciau nei 4.1 ir 4.2 androiduose bei turi gan bjauria
liga...appsai kartais patys uzsidarineja be jokio error, tiesiog pyst ismeta
i "desktopa" ir viskas
dar labai neblogi yra Shendu ROM'ai, persikraudineja telefonas itin retai,
po instalo su root uninstaleriu reik prasinest ir ismetyt bruda kuris
nepatinka bei susidet savo, launcheri, keyborda (rekomenduoju JB keyboard
pro), tik jei intaliuosi Shendu pries isntala nuimk PIN nes kitaip
neuzsikrauna Shendu (restartinasi)

"Shlipsas" <shlipsasMESTI@dtiltas.lt> wrote in message
Na pas mane dabar per diena kokius 5 kartus persikrauna neatsiklauses.
Tetheringas, aishku reikalingas, bet kaip nors prasisukchiau ir be jo.
mms px
Garsai irgi px, juos ishjunges.
Pradzhiau pabandysiu factory reset pasidaryt - gal atsigaus/pasitaisys, o
tada bandysiu pasindaudot nuoroda. Dekui uzh ishaishkinima :)

--

Shlipsas
Subaru Impreza 2.0L '96