Tema: Re: tapsnojamas ismanusis moteriai
Autorius: Caponi
Data: 2013-07-27 20:08:41
Kaip padugne ir rase, Sony didesnis ir gerokai sunkesnis, kad ant popieriaus
tie mm ar gramai labai baisiai ir neatrodo, bet praktikoj tai jauciama,
plius Samsung, bent pagal apzvalgas (pats neciupinejau to Sony), ekranas
labiau iziurimas lauke ir geresnis fotikas.
O ir siaip kazkaip ant Sony man labai nestovejo (net jei butu realiai
konkuruojantis modelis).
Beje pas Samsung dar visai fainas navarotas yra infraredas, naudojamas kaip
distancinis pultas :-)

Zodziu, as nesakau, kad kitu variantu nera, ypac jei i kaina atsizvelgt, bet
kai pastarasis faktorius buvo px, tai as nieko geresnio neradau, kad tiktu
moteriskai rankai ir nebutu gaidys pagal techninius parametrus (t.y.
atitiktu ir mano supratima apie smartfona :-))

--
Caponi
http://caponi.skelbimai.lt/