Tema: Re: Sygic GPS Nav akcija
Autorius: Bronco
Data: 2013-07-17 06:07:23
On 2013-07-16 15:24, domo wrote:
> Nusprendziau istoti i bilijonieriu kluba ir nusipirkti legalu Sygic.
> O kaip gauti be mokesciu, tas 30% turbut ir yra be mokesciu, iseina
> 62.99 EUR
>
> Voucheriu, kaip nors pigiau Androidui turbut nebeiseina..

Nelabai supratau klausimo dėl mokesčių, bet kai priparkuosi savo jachtą
Kanų uoste, ateik pas mane į svečius, ten iškart pamatysi - Jachta Beda,
toks trijų denių gražuolis, ten prie baseino ir aptarsim mokesčių
išvengimo klausimus. Parekomenduosiu kelis bankus offshore. Na ir šiaip,
šausim butelaitį Mojoto tavo įstojimo į bilijonierių klubą proga ;)