Tema: Re: Androidas zaliam
Autorius: ramunas
Data: 2013-07-07 18:14:18
1. spaudi ant programos, laikai, nudragini shortcuta kur reikia. P.S. tas
"pirminis langas" vadinamas Launcher`iu... ju yra visokiu. mano poreikiams
patogiausias Go Launcher. daug papildomu funkciju suteikia.
2. QuickOffice
3. bent jau man ne visos veikia. tai pas mane dabar Samsung televizoriui
instaliuota Smart Remote. Su kitomis nors ir atrodo samsung telikui
skirtomis neprisijungia prie teliko. Gal kreivu ranku reikalas. Nu bet Smart
Remote yra ir teksto ivedimas ir t.t.
4. man nr1 yra iGO. kitiems navitel ir sygic. TOMTOM dar neteko girdeti, kad
kam nors patiktu :) Nu bet cia pagal religija tikriausiai.

5. del katalogu tai Androidai prie kompo pasijungia kaip paprastas USB
atmintine. Man tai yra didelis pliusas, nes viskas priklauso nuo mano
poziurio i dokumentu isdestyma, o ne kazkokiu programuotoju...