Tema: Re: S2 firmwaro updeitinimas
Autorius: Doxlas
Data: 2013-06-10 16:43:05
Nu pavyzdžiui:
pasijungti fotoaparatą per USB OTG, kad perkopijuot/peržiūrėt nuotraukas,
taip pat kopijuot į/iš USB flaškės failus, tiesiai iš jos grot muziką,
žiūrėt video.
Per ELM bluetooth skanerį stebėt live važiuojančio automobilio parametrus,
nuskaityt ir trint OBD klaidų kodus.
Ir gi tiesiog - siųst/gaut failus iš kito telefono ar kito devaiso per
bluetooth.