Tema: Re: padugne, batareika (!!!!!!!!!KB!!!!!!!!)
Autorius: kaiser
Data: 2013-05-30 09:35:25
Už visus aparatus teigti negaliu, nes turbūt egzistuoja netgi tokių,
kuriems root'as neįmanomas. Bet aš, kaip ir autorius, Sony Xperia turiu.
Tik ne Acro S, o S, bet jie labai artimi. Tai su root'u ten kosmoso
nėra. Nebuvo kosmoso ir su prieš tai turėtais SGSII ar Desire.
Ir jei norima tik padėtį su baterija pabandyt pagerint, tai dažnai
užtenka tik kernelį perrašyt. O jų tik 3-4 turbūt aktyviai vystomi būna
(bent jau Sony aparatams). Ir netgi su ROMais didelių problemų Soniams
nėra, nes tai ne Samsung ir šimto ROMų nėra prikurta. Paimi pora
aktyviausių temų, paskaitai aprašymą ir paskutinį puslapį ir gali daug
maž susidaryti vaizdą verta ar ne. Plius, jei jau nepatinka ROMas, tai
sekantį įrašyti užtrunka pora minučių, neskaitant parsiuntimo laiko ir
diegimosi, nes modifikuotas recoveris jau būna įrašytas. Aišku, po
root'o rekomenduojama apps'ų backupą su Titanium Backup pasidaryti, tada
ir apps'ų kaskart nereiks perdiegt.
Ir netgi jei tai būtų pusdienis, tai galima jį paskirti lietingą dieną,
kai nėra daugiau ką veikti :) Tai geriau nei nuolat dejuoti koks šūdas
yra smartfonai ir kad baba-fonas buvo n kartų geriau.

--
kaiser