Tema: Re: Ar yra koks Android Launcher'is mažų ekranų turėtojams?
Autorius: bat0nas
Data: 2013-05-06 15:04:57
Visus šiuos produktus aš žinau ir esu išbandęs.

Bet, įsiskaitom į klausimą: reikia mažam ekranui (X10 mini), reikia
Gingerbread'ui (o tavo siūlomi, išskyrus GO Launcher) yra skirti pradedant
ICS'u), reikia galimybės turėti dideles ikonas su dideliu tekstu (jei tos
galimybės nėra, ikonos atrodo miniatiūrinės su vos įskaitomu tekstu po
apačia).

X10 mini yra tikrai mažas!!!

"PxYra"  wrote in message news:km7sto$e2j$1@trimpas.omnitel.net...

yra dar sie geri launcheriai

Apex (pilnai lietuviskas, ieskok geriau Pro versijos)
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.anddoes.launcher&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5hbmRkb2VzLmxhdW5jaGVyIl0.

Go Launcher EX
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.gau.go.launcherex&feature=search_result#?t=W251bGwsMSwxLDEsImNvbS5nYXUuZ28ubGF1bmNoZXJleCJd

Nova