Tema: Re: LG Nexus 4 ar LG Optimus G?
Autorius: Rimas
Data: 2013-04-23 17:26:12
2013.04.23 15:33, Jonas Kalvis rašė:
> Kazkaip manau, kad visos tos kameros pire blogo apsvietimo vienodai
> fotkina, o pire gero apsvietimo visos panasiai salyginai gerai,
> kadangi fotkes daromos pas mus su DSLR'u, tai reikalinga ta kamera tik
> jei tingi didele bandura temptis ar pamirsti , o labai norisi
> nufotkint... radija... nera lietuvoj radijos kuria noreciau klausyti
> daug ir daznai... jau geriau instaliuotis winamp ir klausyti per ja
> internetine radija, jei geras 3g rysys... va kas svarbu butu,
> baterijos talpa/tarnavimo laikas... Nexus pigesnis apie 300 pinigu,
> [...]

SD kortelės nei į vieną neįdėsi.
Baterijos vienodos ir nekeičiamos.

Iš šitų aš ir imčiau nexus, nes radija, fotikas, bei sd korta man px,
daug svarbiau softo palaikymas. Ir čia jau vienareikšmiškai Nexus.
Skirtumai viso labo 4 - fotikas, sd talpa, radijas ir softas (google
palaikymą turiu omeny).

Tai tegul ir renkasi, ko jam labiau reikia.