Tema: Re: del masininio kroviklio
Autorius: kef
Data: 2013-04-16 12:46:24
Koks aparatas? Apkrautas S2 eda daugiau nei sugeba paimt is betkokio
pakrovejo ir kaista nesamoningai. Arba registratorius arba navigacija. Ir
tai reikia ijungt taupymo rezima JB su CPU apribojimu. Tada vos siltas ir
krauna vaziuojant arba su iGO arba su Dailyroads.
Reikia gal rootint ir bandyt su kokiu SetCPU statyt ant maziausio imanomo
daznio.