Tema: Re: TEO plansetnikai
Autorius: arunass
Data: 2013-03-28 11:55:44
Tai neklaust reikia,o paziuret ant pakuotes-dezutes.
Bet mergaites gali paziuret ir neta dezute.

"amenox"  wrote in message news:kj0tob$cbb$1@trimpas.omnitel.net...

Bandžiau. :) Du kart ėjo kažko paklausti bet finale pasakė kad puslapyje
viskas parašyta. Bet man pvz. frazė - "Belaidis ryšys palaikomas" nieko
nesako. :) Tiesiog pagalvojau gal kas ėmė ir žino tiksliau.