Tema: Re: SGS4
Autorius: Aladdin
Data: 2013-03-20 10:47:57
As ir nesakau kad didelis ekranas blogis, sakau tik kad noriu <= 4" ekrano su analogiskais hardware
parametrais. Man ismanusis telefonas susiveda is esmes i pasta, sportavimo statistiku suvedimus, bei
filmavimus, finansines aplikacijos, masinu prieziuros aplikacijos, rss naujienos - tam man su kaupu
pakanka 4". Narsau minimum, filmai kartais ziurint ir 4" pilnai tinka. Kaip ir loginiai geimsai kuo
puikiausiai 4" zaidziasi ir diskomforto nekelia. Nu nenoriu as plytos kiseneje tampytis:( Juo labiau
narsymas su Note 2 vistiek diskomforta kelia ir norisi kuo greiciau plansete paimti.