Tema: Re: Mozilla stumia į rinką „FireFox OS“
Autorius: Stilius
Data: 2013-02-26 23:27:54
"padugne" <fake@fakeemail.com> wrote in message news:13d1799ef37.2699108841259689130@news.omnitel.net...
> Ubuntu valdymas iprastesnis? :) Jis apskritai vienas iš keistesnių.

Na jau :-) patraukei per šoną ir prašau, kaip win start mygtuką paspaudus sąrašas programų. Aišku reikia paminkyt gyvai kai bus galima patikrinti pirmą įspūdį.

> Kas dėl ubuntu tai jos šansai irgi nėra dideli. Ką tokio ji gali
> pasiūlyti ko neturi kitos OS? Neskaitant skino kurį laisvai gali
> užmest ir ant kito os. Kas tam ubuntu rašys appsus? Kas drož
> draiverius? Cannonical kol kas dideliu polinkiu į perfekcionizmą
> nepasižymėjo.

Man realiai užtektų 3-4 apps'ų. Tų tūkstančių kur yra aka eparduotuvėse nereikia.
Žavi galimybė linux sistemai iš išeities tekstų sukompiliuoti reikalingą programą, aišku, jei tokią galimybė bus palikta ubuntu for phone.