Tema: Re: Nerodo praleist¸ skambu?i¸...
Autorius: Korke
Data: 2013-02-25 11:03:20
On 2013.02.23 20:54, Ziogas wrote:

> Kodel neitaria. Taigi pacioje sujungimo pradzioje trumpam atsiranda uzrasas
> ,,Laukite, kol atsilieps". Tik aisku reikia ziureti i ekrana.
> Bent jau man tai nesukelia problemu, nes as prisipratinau taip : paspaudes
> zalia rageli, pirmiausiai ziuriu i ekrana, ir tik po kurio laiko telefona
> dedu prie ausies.

o tuo metu dar nereik stovet ant vienos kojos ir pasisukus i siaure?
lenkiu link to, kad jei tikrai taip yra kaip pats rasai ir tas uzrasas
tikrai reiskia, jog tas kuriam skambini yra aktyvaves callwaiting'a ir
buten siuo metu su kazkuo kalba - tai nevariantas.
Beto kazkaip itariu, kad cia gal konkretau telefo, os'o jame feature'as.