Tema: Re: Dingo visas sdcard turinys telefone (Android)
Autorius: Doxlas
Data: 2013-02-15 22:07:43
Panašių nesąmonių esu patyręs su Xperia U, kuri irgi neturi SD kortos, tik
vidinę atmintį. Gaudavosi taip, kad pasijungus prie kompo (MTP režimu), per
explorerį matau vienus failus ir folderius, per Total Commander - dar
mažiau, per telefono file explorerį - kitus. Tik per myphone explorer
programą kompe ir jos klientą telefone rodo normaliai. Toks įspūdis kad čia
kažkokie permissionai ar DRM nusimuša, nes po OS updato, tapdavo read only
arba išvis nematoma (iš kompo pasijungus) muzika ir fotkes, navigacijos
folderiai sukeltos ar padarytos su senesne OS versija. Gal kai jungies su
kompu su naujai perinstaliuota OS, nusimuša permissionai ir DRM.