Tema: Re: Kas cia darosi su abaleis?
Autorius: Toxis
Data: 2013-02-08 13:16:55
shyta, taip metu iphone 4s yra brangesnis kokiais 300lt nei metu galaxy
nexus, nes 4s priesh tuos pachius metus kainavo praktishkai 1k daugiau:)

"Aladdin"  wrote in message news:kevmgd$9rj$1@trimpas.omnitel.net...

Ar praeitis ar dabartis, Apple iranga savo verte daug ilgiau islaiko. Sitoje
vietoje nemanau kad kas
labai keitesi, nebent turi kazkokiu kitokiu faktu. O kad modelius kepa, tai
tegu kepa, trumpiau
reiks laukti naujienu.

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!