Tema: Re: Rekomenduokit telefona
Autorius: padugne
Data: 2013-02-04 00:56:01
On Sun, 03 Feb 2013 22:26:49 +0200, misterCCC wrote:

> Sveiki,
>
> nezinau ar cia tinkama vieta to klaust, bet ieskau kuo pakeist mobilu
> telefona, o ju rinkos visiskai neseku, tai labai sunku. Dabar turiu
> galaxy s1 ar kaip ten jis vadinasi (zinau, kad dabar s3 yra).
>
> Esminiai poreikiai:
> Android (butinai, nes truputi pabandyd pakurt appsus zadu)
> Greitas ir geras GPS (kaip suprantu reikai A-GPS, teko pazaisti su s3,
> tai ten GPS tikrai labai patiko, greitai pagauna ir t.t.)

AGPS jie yra visi. Is tu kuriuos teko ciupinet, stabiliai geriausi pas
motorolas. Pas GalaxyS1 jis buvo pravalnas.

> Kainos reziu nenustatau, bet domina optimalus variantai, o pasipuikuot
> pries kolegas nelabai aktualu.

Dydis, batarkes laikymo laikas, "praktiskumas"?

Seip bent jau man geriausas variantas siam momentui yra gugliaus nexus4.
Tik tiek, kad lietuvoje kol kas dar ner (tektu peliautis is uzsieniaus),
stiklinis korpusas reiskia "nepraktiskas" na ir didelis.
GPS dar ne toks kaip pas motorolerius, bet jau labai netoli.

--
kthxbai.