Tema: Re: Q: VOIP geriausi tarifai Lietuvoje?
Autorius: Bronco
Data: 2012-12-29 18:52:48
On 2012-12-29 15:06, vladas wrote:
> Sveiki, iki siol skambindavome i Lietuva is Skype, bet idomu gal yra
> VOIP tiekeju su draugiskesniais tarifais ?:)

Praktiškai visi. Skype vienas brangiausių.

Butu gerai, kad turetu ir
> app Androidams :)

https://www.megavoip.com/rates#letter-L

http://www.localphone.com/prices/l#country,in

Pirmasis pigesnis, antras daugiau servisų siūlo, pvz. gali papigiai
voip-in lietuvišką numerį pasiimt. O androide geriau naudoti
universalius SIP klientus, tada susikonfigūruoji kad ir kelis VoIP
provaiderius vienoje programoje ir patogiai naudojiesi. Nes pvz.
localphone android aplikacija man labai nepatiko, nes ji lenda prie SIM
kortelių, konfigūruoja skambinimą per locall access numerius (tiems
atvejams, kai nepasiekiamas internetas), žodžiu, stengiasi pernelyg daug
paslaugų telefono savininkui atlikt pati, kurių jos niekas daryti
neprašė. Paskui neišgėręs nesuprasi per kur ji skambins.