Tema: Re: Padugne!
Autorius: padugne
Data: 2013-01-03 17:04:49
On Thu, 03 Jan 2013 08:55:16 +0200, Rimas wrote:

> Nu kai data sutvarkyta, jau žmoniškiau atrodo. Šriftą aš visgi, kad ir
> tuo 1 pixeliu pamažinčiau :)

Tada verks kiti su mazais ekranais kad nedazlibina.

> Vėlgi, reikia šviesint backgroundą dydžio ir numerio. Nafig reikia, kad
> taip kristų į akis?
> Aš asmeniškai daryčiau taip: read/unread taip kaip phonews - baltas,
> tamsesnis background'as ir jei nenori - jokių Bold.

Ir bus vaizdelis rainas kaip zebra. Counteriai su tuo palyginus yra
nekaltas vaiku darzhelis :)

> Iš tavęs panaudočiau tuos messages size ir counterius, kad tų vertikalių
> brūkšniukų nebūtų pripaišyta per visą subjektą (kaip phonews, jei koks
> fleimas).
> Iš kitos pusės, jei jau labai nenori, tada reikia daryt read/unread ne
> tamsiai raudona/raudona, o kokia pilka/raudona.

Galima. Nors raudona spalva seip pati savaime ner labai gerai bo
potencialiai signalizuoja problema.

Invertuotas fonas kartu atlieka ir "jau atsiusto/dar neatsiusto" statuso
simbolio vaidmeni beigi optiskai atskiria nuo salia esancio teksto. Jei
ji panaikint tai susilies su aplinka ir bus taip pat nebaisei gerai,
nezinosi kur cia dar kilobaitai o kur jau laikas.

> Na ir aišku, man asmeniškai reikia, kad pradžiai rodytų trydus, kaip:
>
> https://dl.dropbox.com/u/54832873/SC20130103-085137.png
>
> O šiaip, kaip pats kažkada sakei, kad daraisi dėl savęs, tai daryk kaip
> tau patinka.

Tai as ir darau, bet geros idejos niekada netrukdo. Behe, ten pas ji
skaiciai irgi su kontrastingu fonu.

Toki trydu savada jau senai numates padaryt, kaip tik tam dabar appsas ir
guli paskerstas, nes norint tvarkingai realizuot reikia ismest
paskutinius groundhogo likucius ir tuo paciu gerai pamojuot kastuvu. Kaip
added bonus sitai kartu leis padaryt ir tabletine versija. Cia su salyga
kad iki to apskritai kada prisikasiu, siuo momentu tiesiog nekyla rankos.

--
kthxbai.