Tema: Re: mirė E52 - atsargiai - KB!
Autorius: Doxlas
Data: 2012-12-18 17:34:29
Kai pastoviai esi darbe/namie, kur yra normalūs kompai ir inetas, tai kam
dar telefone meilus automatiškai sinchronizuoti?
O dėl battery saver - tai tiesiog vardan eksperimento buvau įjungęs. Ok,
reikės pabandyt, kiek telefonas su visada įjungtu battery saver'iu pratems.

Dėl Nexuso - nu normalu. Mano Dell Streak su 5 colių ekranu, be
sinchronizacijos gyvena 3 paras su dar mažesniu 1540 mAh akumu - wifi
įjungtas dienos metu.