Tema: Re: Kada Omnis pakurs 4g?
Autorius: padugne
Data: 2012-12-17 00:22:45
On Sun, 16 Dec 2012 16:48:20 +0200, panda wrote:

> realybe Europoje yra tokia, kad didzioji dalis operatoriu turi neblogus
> HSPA tinklus, plius nemazoje dalyje saliu yra problemu su dazniais (kaip
> kad pvz kai kuriuos daznius Baltijos salyse, Skandinavijoje riboja
> kazkokiu panasiais dazniais veikianciu radaru pas rusus egzistavimas,
> mat rusai reikalauja keliu simtu km buferines zonos). o ir siaip Europa
> ne tik sitoje srityje lagina pastaruoju metu.

Duokdie kievienam toki laginima :)

Kas del dazniu, tai toj pacioj USA su jais dar blogiau, kiekvienas is 4
major provaideriu praktiskai atskira rinka su nepersidengianciais
dazniais. Palyginus su tuo europa yra praktiskai homogeniskas rojus.

> kiek turim LTE telefonu ant Europos? galima tikriaus suskaiciuoti ant
> rankos ir tai su neblogai apkapotais pirstais. net iPhone 5 daugelyje

Telefonu su LTE pasirinkimas siam momentui mano nuomone visiskai
adekvatus. Problema tikrai ne pasirinkimo trukume.

> Europos saliu, turinciu 1800MHz LTE (ka jis palaiko), ateina su
> disablintu LTE, mat Apple reikalauja atlikti tam tikra testavima tinklo.

Kas del Apple, tai siuo atveju manau zaidzia ne tiek testavimas kiek
kitokie susitarimai apie kuriuos zinoma niekas spaudoje nepasakoja. Bet
seip abalei graziai apverte pasauli, jei anksciau operatoriai dulkino
gamintojus tai apple dabar dulkina operatorius :)

> stenanti Europa tiek irangos, tiek telefonu vendoriu sarase yra nustumta
> kazkur toliau, po USA, S.Korejos, Japonijos, Australijos, Kadanos ir
> t.t.

Nieko nuostabaus, laisvos rinkos visada potencialiai vystosi leciau nei
reguliuojamos.
Del kanados ar australijos aplenkimo dar galima pasigincyt (bepigu jom su
ju 3 miestais), kas link kitu rinku tai jos pernelyg specifines.
O tokia USA tai siuo poziuriu apskritai nepavadinsi rinka.

--
kthxbai.