Tema: Re: koki tableta ?
Autorius: bat0nas
Data: 2012-12-06 09:23:54
Na o man tos pažangios funkcijos (kaip root + TitaniumBackup) yra labai
reikalingos :) Turbūt to viso nereikėtų, jei Google išleistų kažką panašaus
į iTunes (tik aišku ne tokį evil kaip iTunes).

Kalbu apie programų nustatymų backup.

"Aladdin"  wrote in message news:k9pbl8$lv0$1@trimpas.omnitel.net...

Kaip pasakytu padugne - didziumai daugumai vartotoju tos pazangesnes
funkcijos nafig nereikalingos.
Jie tiesiog eina i app store'a, nusiperka ko reikia ir naudoja ir sau pautu
nesuka, ne taip kaip pas
mus, kur bet koks sudukas kad ir 2 litus kainuojamas vagiamas.

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!