Tema: Re: 4.2 OTA Gnexus
Autorius: Bronco
Data: 2012-11-17 16:02:45
On 2012-11-16 06:20, bat0nas @WC wrote:
> Cool. Nebuvau girdėjęs, kad visiems Galaxy nexusams jau paleido OTA. Lyg
> takju modifilacijai tik.
>
> Man reiktų grįžti į stock rom, kad gaučia OTA. Tad negaliu patvirtinti,
> ar instaliuojasi. O grįžti į stock nenoriu, kol oficialiai nepaskelbta,
> kad mano versijai yra OTA.

Kol kas su tuo 4.2 dar daug problemų. Paskaičiau ką jis duoda,
paskaičiau kokias problemas liaudis su juo kartais pasigauna ir
nusprendžiau užsiimt naudingesniais dalykais :)

Ta proga pabandžiau Cyanogenmod ir Paranoid ir likau sužavėtas
paskutiniu. CM'e pritrūko true Tablet mode, tada sudėjau CM modą su
integruotu Tablet UI, jau neblogai, bet kai sudėjau Paranoid, visos
abejonės atkrito. Vien ką reiškia kiekvienai programai atskirai
nustatomas dpi kiekis! Labai rekomenduoju pabandyti. IMHO, bet paranoid
4.1.2 pagrindu duoda nesulyginamai daugiau naudingų funkcijų, nei OTA
4.2 ant stockinio ROM. Be to, CM jau kuria 10.1 versiją, kuri bus
padaryta 4.2 pagrindu, o po to CM pagrindu paranoidas išdroš savo mod'ą
:) Reikia tik kantrybės truputį turėti ;)

Jei kas susigundys, nuoroda į paranoid:

http://goo.im/devs/paranoidandroid/roms/grouper

Mano dabar naudojamas paskutinis pa_grouper-2.54-08NOV2012-105356.zip

Tik neužmirškit iškart vienu kartu suflashint ir naujausią Gaaps CM10-ai
versijai:

http://goo.im/gapps

http://goo.im/gapps/gapps-jb-20121011-signed.zip