Tema: Re: Nexus 7 3G?
Autorius: bat0nas
Data: 2012-10-29 16:24:58
Žiauriai teisingų minčių prirašyta apie tą 3G.
Neturiu net ką pridurti.

Man freeWifi suveikia gal 1 iš 10. Ir aišku tie 9 kartais būna tie, kai
labiausiai reikia. O tas 1 suveikęs kartas būna tas kartas, kai interneto
man nereikia tuo metu ir tik šiaip dėl sportinio intereso prisijungiu
pratestuoti :D

"Korke"  wrote in message news:k6lrdn$8dl$1@trimpas.omnitel.net...

On 2012.10.29 13:17, Rimas wrote:
> Nu o vat man tas 3g planšetėj tai tik didesnė kaina už tai ko nereikia.
nemeluok, tiesiog nenori to pripazint :)

> Kadangi naudojamas tik namie, tai fuck tas 3g? :) Jei kur atostogauji
> (ne Lietuvoj),
> tai reception'e visada yra wifi. Jei šiaip Lietuvoj kur atostogauji
> (civilizuotai), tai vėl viskas analogiškai.
na atostogaudavo negaliu sakyt, kad necivilizuotai bet tuose paciuose
receptionuose,makdakuose,oro uostose ir kitose anot taves
respektabiliose vietose su neva free wifi tai:

Variantas 1: arba xui pasijungsi nors ir neapsaugotas, nesjungia -
neobtain'ina ip ir ka... eisi skustis ? prasyt, kad routeri rebootintu
ar leistinu pasijungimu kieki padidintu nes tu netelpi, ar gal pagal
kokia mac addresso rulsa nesi prileidziamas?

Variantas 2: alia free-bet eik i reception'a/kasa imk popieriuka su
loginu/pass, arba pirk sumustini ir tada pasakysim pass, o tada galbut
prisijungsi arba zr. Variantas_1

Variantas_3: koridoriuje traukia, bet man gulintlovoj numeryje wifi
nukrinta kas 15-20s... ka daryt...perstumti lova arciau koridoriaus
viesbucio ? Ar eit prasyt accesspoint'a pernest arciau tavo numerio ?

Variantas_4: greitis kaip dialup'as, visi portai apart kokio 80
uzblokuoti...

Galeciau vien is savo, kad ir kuklios patirties test.

> Jei kur miškuose, tai nafig ta planšetė? Yra telefonas (jei jau negali
> be neto pora dienų prabūt) ir pan.

Man uztenka ne miske, svetimas miestas uzsienyje - turistauju, vaikstau,
zemelapius ziuriu tuo paciu, POI'us tikrinuosi. Su 3G jokiu bedu, pyst
pora kb ten - pora sen, viskas puikiai graziai, naujausia info, didelis
ekranas, jokiu sim'u krapstymo is/i smarta.
Tiek ITA, tiek UK paskutiniai kartai, nusipirkau 7Eur ir uz 5GBP
atitinkamai sim'us su 250MB/sav ir 1GB/men duomenim - lafa. Jokiu
tetheringu on/of, jokiu vienoj rankoj mobas, kitoj plansete, nosim
tapsnoju viename enable hot spot - kitame connect to wifi...

> Aišku, yra ir išimčių. Sakykim turi sodybą, kur savaitgalį važiuoji
> pabūt, o ten nėra nei neto, nei tai kokio kaimyno wifi ir pan.
Gal as koks savanaudis, bet taip, kad tik is matymo ar "sveikas-labas,
kaip einas" lygyje pazistamam sodybos kaimynui wifi leisciau naudotis ar
eiciau prasyt....ka as zinau.
Na sita gal nurasom mano antikosmopolitiskumui.

> Tai gali dėt tą 3g. Bet vėlgi, jei jau savaitgalis, nu tai kabini tą
> savo išmanųjį ant laido ir naudoji kaip modemą. Nematau problemų.
nu jo, jei ruo rozetes iki kieme stovincios pavesines kur hamake
guledamas browsini plansete "datraukia" rysys. Nu ir aisku jokios
rizikos, kad praleisi skambuti i "kabanti ant laido" namuose, kai visi
paprastai lauke buna.
Bet tai aisku - kam gi permoket uz daikta su 3G, juk visa ka cia
auksciau surasiau "is savo varpines" yra totali fignia beverte :)

> Kitas dalykas, jei naudoji kasdien darbui, daug važinėji, nesėdi ofise
> ir pan, tai tikrai sutinku, kad žymiai patogiau su 3g, nei
> pistis su teteringu.

Nenaudoju ant tiek, bet tai guledama ant stalo su 3g plansete pinigu
neprisukineja ir valgyt nepraso. :)