Tema: Re: nexus 7 vs the new ipad (mini review)
Autorius: Toxis
Data: 2012-10-19 19:13:06
visko gali but, bet tiesa pasakius ka iki shiol galvoju, kad imho tingiam
skaitinejimui ant lovos visgo 7' yra pats tas (t.y. jei zhiuret I ipada,
tokiam naudojimui - siulychiau laukt mazhojo, jis berods beveik 8 bus, bet
tai esmes turbut nekeis)

"Aladdin"  wrote in message news:k5qnft$jbt$1@trimpas.omnitel.net...

Cia matyt ipratimas yra. As pvz. iPad'u naudojuosi ir kai bandau pasinaudoti
android'iniais
apps'ais, ju isvaizda absoliuciai nedziugina. Aisku nemazai kas ir nuo
apps'u naudojimo priklauso,
android'e gali naudoti tai, ko ipad'e ir nerasi arba visiskai atvirksciai.
Svarbiausia manau
tragiskai nesigaileti kazka nusipirkus.

--
Forumas megstantiems Apple - http://forumai.ifanai.info - prisijunk ir Tu!