Tema: Re: pdf ebook readeris?
Autorius: Caponi
Data: 2012-03-01 21:46:56
Tinka, is pradziu man ji irgi visai nieko pasirode, bet paskui pradejau sita klausima detaliau nagrinetis (tik vat mazdaug sitoj vietoj del kitu uzsiemimu pazintis su Androidu ir uzstrigo), tai paaiskejo, kad tas ezPDF gerokas tormazas - jis keshuojasi viena puslapi i prieki ir viena atgal nuo rodomo, o vat jei prisireikia perverst kelis is karto, tenka pakentet. Kaip sakiau, favorito dar neradau, bet akivaizdu, kad visi tie readeriai stipriai skiriasi - vieni akivaizdziai prasciau atvaizduoja teksta, kiti tarmozina, kazkoki buvau rades, kuris zoominimo dviem pirstais nepalaiko, zodziu, reikia pavargt beieskat geriausio. Beje, nepaisant tokiu "linksmu" Ramaas'o prielaidu, is tiesu Adobe Readeris, kiek pamenu, paliko viena geresniu ispudziu.

--
Caponi
http://www.skelbimai.lt/Caponi