Tema: Re: SE ArcS gerai ar yra geresniu?
Autorius: G.K.
Data: 2012-03-01 07:25:58
As pats rinkausi turedamas panasius reikalavimus. Zaidimu nezaidziu. Filmu neziuriu. Del sios ir
kitu priezasciu, i SGII ar kitus dualkorinius net neziurejau. Kadangi ateina Xperia S, tai Arc S
kaina visai patraukli. Simpatiska ivaizda. Pakankami nasus. Teorinis trukumas butu mazai atminties,
bet kadangi pas mane suinstaliuota tik tai kas reikalinga, tai dar yra sociai laisvos atminties.
P.S. man telefonas nera ivaizdzio dalis o rysio priemone su man reikalingom funkcijom (programom).

"hedgehogus paiuricus"  wrote