Tema: Re: Htc back in business?
Autorius: padugne
Data: 2012-02-27 12:21:15
On Mon, 27 Feb 2012 09:26:38 +0200, Toxis_ant_nexuso <fake@fakeemail.com> wrote:
>Su one serija
>http://www.htc.com/europe/smartphones/
>Net ir lcd ekranas, jauchiu htc paslapchia skaito padugnes rantus;)

Kind of. Net sensa pakudino. Bet man kaip zinia neitiksi, gaila kad
isgyveno visi tie 3d desktopai ir task switcheriai. Plius ICS
titlebaras grazesnis uz ju tradicini.

Va kas glumina tai Sony. Atrodytu, xperia S turi buti "geriausia".
Neturiu nieko pries gera plastika, bet kodel flagmane tie snargliniai
dangteliai, o vidutinioke padare normalius socketus?
Kaip pasekme, xperia P gali smeigt i doka, o flagmano - ne. Jau
nesneku apie toki 3ct. vertes luxusa kaip pogopinsus.
Tas pats ir su dangteliu. Kodel xperia P turi padoru solidu korpusa,
o xperia S ta idiotiska dangteli, kuris gali pradet klibet etc.
Akumas gi vistiei nekeiciamas.

Zodziu toks vaizdas kad jie truks plysh nenori man nieko paeduot.

--
kthxbai.