Tema: Re: kaip teisingai uzklijuoti plevele ant telefono ?
Autorius: Kurmis
Data: 2012-02-26 22:28:39
kiek teko klijuot, tai tik svariai nuvalyt su tuo kas komplekte paduodama.
klijuoti didelio mokslo nereik, tik gal tikslumo  pradedant ir iskart be
burbulu lygiai uzklijuot.
na jei jau pasitaike dulke, kazka pirmam punkte "praleidi" nes procesa irgi
geriau ne malune atlikineti. ai, plevele pries klijuojant, as niekad tos
apsaugines dalies, kuri issimeta, niekad pilnai nenuplesiu. t.y. po apacia
pratraukiu. ir zinoma plionkes turi but nuvalytos pries naudojant. tik
nesusipainiok, nuvalyti siulau ne lipnia plionke, bet tas, kurios saugo is
abieju pusiu jau ta stora plionke.
nu jei dar kas nors suprato mano rasliava, tai su tuo jumis ir sveikinu :)

--
Kurmis