Tema: Re: O365 nemokamai metams
Autorius: Exo
Data: 2016-08-09 11:06:08
nu ple, šiaip ir aš nemačiau, dėkui Deiviui kad pasidalino, tikrai geras
dealas, savo pliusui paimsiu vakare.

Exo

"Lapinas"  wrote in message news:nobueh$odf$1@trimpas.omnitel.net...

Kad bbs ten iš to nemokamumo. Registruojies su visais mokėjimo duomenimis,
bet "netaiko mokesčio", jei per vėlai nutrauksi prenumeratą susimokėsi,
berods, už ateinančius metus.
Net nepagalvojau, kad kam nors tai įdomu, turėjau vaučerių 2*100$ MS
bajeriams (office, azure ir t.t.), bet išleist reikėjo, berods, iki liepos.